Tag Archive | @RPattzProject

It’s The Pattinson Project’s 4th Anniversary!

Hi, Rob-friends!

English: Robert Pattinson at the Water for Ele...

I can’t believe it’s already been another year… soooo much can happen in just 365 days.  It’s crazy! Read More…

It’s The 3-Year Anniversary Week @ The Pattinson Project @RPattzProject!

Woohoo!  3 Years?!   Are you kidding?!

See? Rob is surprised, too! LOL

I cannot believe it has been 3 years since opening this blog… that’s crazy talk, right?!

While it hasn’t always been consistent, it has always been a major part of my life these last couple of years.  I’ve never been completely gone, I’m still here!  I just wanted to say thank you for sticking it out with me, friends new & old!

I feel truly blessed to have met so many great friends along the way.  I’ve been introduced to some awesome people and some great new music.  And, amazingly enough, because of the blog, I’ve had some amazing opportunities become available.  Yep, all because this little bloggity blog.  Aww

An extended circle of friends, which definitely can’t go unnoticed, is my group of affiliates, they keep this place going and encourage me to keep on truckin’.  Thanks guys!  There’s some of you whom have been there with me since Day #1, standing by myself and pimping this blog out, helping out and supporting me— some anonymously (you know who you are!) behind-the-scenes and others more publicly than others! LOL  I couldn’t have done whatever this *waves around* with you so, I say once again…

THANK YOU!

I look forward to next phase of this blog, whatever that may be or with whomever wants to come along for the ride.  I hope that you find that things are a little different, more unconventional if you will, around here.  This isn’t your usual 24/7 news-based fan site like the other ones out there.  So, let’s relax and have some fun!  Bring on the fan-made videos and fan art!

WOOHOO!!!  *<|;-P

<3,

Ashley ;o)

Special Shout-Out: Happy Birthday, @vampire_craze!!!

~ We Gonna Party Like It’s Yo Birthday!~

 

To @vampire_craze on her special milestone of a birthday:

To one of the sweetest, funniest and silliest ladies I know!

I hope you have a great birthday today, bb!  You deserve it.  Thank you for always being an awesome friend and for being there for me, for listening to me and putting up with me, especially our talks.  I am so glad we’ve become friends, my on-call “latina cousin” LMAO!

In all seriousness, thank you for your continued support, help & advice regarding the site and for all your encouragement to keep going!  It means the world to me.  You’re awesome!

And ummm… I hope you like this little thing I threw together for you!  It features a certain someone we are both fond of!  *giggles*

❤ ya,

@saymmmkay 🙂

It’s Time To Celebrate: 2nd Year Anniversary @ The Pattinson Project! @RPattzProject

How Exciting!  Let’s Celebrate!

Another year has come and gone!  Woohoo… let’s party, my friends!  But, hey, wait…

Why is Rob shocked?!

Hmm... maybe he's just sad! Or confused? Aww, Rob!

That’s right… I’m having a major fan girl #fail moment…

Recently, I went away on vacation and while I was away I forgot to plan on one kinda big thing in particular:  the anniversary of The Pattinson Project.  Yep.  And time flew by and before I knew it, I was back and smack dab in the middle of real life and trying to catch up with blogging and the anniversary completely passed me by without me even realizing that juicy tidbit.  Yup.  It wasn’t until I was on Twitter and skimming through my time line in #SneakTweet mode where I discovered I had an affiliate whose anniversary was coming up pretty quickly (more on that later!).  Well, that switched something on in my brain because suddenly I was thinking to myself, “Wait, isn’t my blog’s anniversary generally first before theirs?  That can’t be right?  … *checks calendar* … OH.  Crap.  *head desk*”  Oops

Can you believe it?

"You WHAAAT?!"

I know, I know…

"I caaannn't believe it...."

I know, a million apologizes to Rob and all his awesomeness.  So, I’ve decided since I missed the date (July 8th, in case you were wondering!) — I shall make up for it and just celebrate all month-long instead! That sounds like fun, huh?  LOL  Wait… I think Rob needs to think about it a minute…

"Whatchu talkin' bout, Willis?"

On serious note:  I just wanted to say thank you to those of you have stuck around with the blog– some of you even since day one!  WOW!  I’m amazed that what started out just as a simple blog for RobFun and RobGames has stayed true to its form yet still blossoming and branching out and onto other social networks (Twitter, YouTube, Flickr, Facebook, MySpace [is anyone even still on there? LOL] & Tumblr).  I’m floored how much it has grown, almost overnight it seems.  I just want you all to know how grateful I am to have had so many opportunities, made so many lasting friendships and had some awesome experiences due to this little ole bloggy-bloggerson.  It still amazes me all of that is all just because of Robert Pattinson— I don’t think he truly realizes how much he has touched our lives.  Yup.  The cheesy, the sentimental and the silly.  The beautiful, the wonderful, amazingly talented, incredible, awesome man that he is!  We take it all in stride, right? 😉

Please know that while I know that your truest of intentions may bring you here for him more than me, I forgive you (haha) but I honestly I thank you from the bottom of my happy RobHeart LOL  Also a special shout-out to a handful of awesome people who generously help me behind-the-scenes and/or help me post from time-to-time,  bunch of people who help me behind-the-scenes (DoR, @vampire_craze, @DreamsofEdward_ & @Writing4Roses).  A special honorary shout-out is also in order because … well, lets face it:  I’m a married lady and it would be a travesty to not give my husband a humongous thank you for putting up with THIS *waves hand around* and for always providing technical support.  You guys are the greatest!!

QUESTION:  Have you ever forgot an important date (birthday/anniversary)?  If so, what did you do to make it up?  Did you feel horrible (i.e., like me? LOL!)??

Help! Want to be a News Poster @ The Pattinson Project? Apply Within! RT & share!

HEEEEELLLLPPP!!! LOL

If you’re a fan of Rob and looking for a way to show it, I’m looking for a few good followers of the blog to join in on the fun!

As a news poster, you would be helping out by posting updates on Rob’s career via news, articles, interviews, scans, photos and videos, etc.

Drama-free, pap-free, that’s me! 🙂

It’s all about respect!

Follow the blog on Twitter, “Like” the Facebook page  & then click here to apply!

I look forward to hearing from you! :o)

Shout-out: Happy birthday, @BostonGirl1212!

~ We’re gonna party like it’s your birthday! ~

Read More…

Shout-out: Happy Birthday, @vampire_craze!

~ Happpppy, happy, happpy birthday! ~

Read More…

It’s The Pattinson Project’s 1-year anniversary!!

Yesterday was an extraordinary day!

And today is a very special day, too!  I can’t help but celebrate it!

One year ago yesterday, I started this very blog not really knowing what exactly I had in mind for the future– just that I wanted to start a blog that showcased Rob-related & Twilight-related crafts & digital art along with the news and whatever else came our way.

Those of you who have been following from the very beginning may get a kick out this.  Remember this? ROFLMAO!

Happy Anniversary to The Pattinson Project!

Wow… umm… “Rob” had a lot of free time on his hands then! LOL


Ch-Ch-Changes

What’s changed over the last year for me?  Well, my small little circle of friends that I have made here because of this blog and because of Twitter has grown even bigger, bigger than imaginable.  And you know what?  I wouldn’t trade this group for the world.  I have had a lot of opportunities come about because of this and it’s just crazy because it all started because of a gorgeous, hunky, beautiful, talented… you get the point… man named Robert Pattinson.  Oh, yeah and that little book series, Twilight.  Who would have ever thought, right?  I know I didn’t.  It’s just crazy… it boggles my mind!

Because of You

Simply because of Rob and Twilight, the unknown has become more clear:  friends have been made, doors have opened, book genres I would have never touched were read and new music was played and all these things are now my new-found loves.  I couldn’t imagine my life without this music, these books, these friends.  It’s just an awesome feeling, I feel truly blessed, honestly.  I’ve made so many connections:  I’ve had fangirl moments over my affiliates & the fact that I even have affiliates boggles my mind LOL  I’ve talked to people who know people (no-names-mentioned cause I think we all know who I’m talking about here)– it’s just unreal.  I was also able to interview some awesome chicas (AmberRMW & MyRobPattinson) from two great sites and assisted in spreading the word on their great sites.

I just wanted to thank those who have been with me since the very beginning and those who joined in as I’ve moseyed on down the road LOL


Special Thanks Are In Order…

To the original BTFF / SS crew (they know what I’m talking about! LOL):  EverythingRob, SereneChristy, TwiGossipGirl, TwiSisterhood, BostonGirl1212, nexstopSF, amanda1104., edwardslori, rayneattwilight, and a super special thanks to vampire_craze and DreamingofRob for all your behind-the-scenes help on the blog!

Also an honorary mention to sakixry, PurpleBrina17 and Krystih! 🙂

I’m just overwhelmed and overjoyed with emotion.  I appreciate all of your friendships and encouragement- past, present and future!

“I’m getting old…”

And as growing up goes, changes come along for the ride so this blog has received a make-over.  Make sure you vote down below so I know whether you like it or not.  If you don’t like it, feel free to vote, too, so I know whether or not I should change it again… and quickly LOL!  I’m curious to know what you think.  And while we’re at it, please bear with me as I’m still working out all the details here with the new design and I’m not done yet! LOL

Thank you for allowing me to be apart of your lives.   I truly hope this post makes sense!!! LOL

Here’s to another year of fun! 🙂  Here’s to the future!

Much love!

Ashley :O)

Happy Birthday, Robert Pattinson!

Well, well, well…

Look who’s turned the big twenty-four!

Happy Birthday, Rob! <3, The Pattinson Project

Read More…

We’re all a-Twitter!

OMG, did this really happen?

We are so amazed and shocked!  This evening we hit the 1,800 follower mark on Twitter!  We can’t believe it! We cannot thank you all enough.  This is merely just something we enjoy doing for fun, so to be able to do that and share with you all,… simply amazing!

We enjoy talking to you all, getting to know you and especially talking about our favorite guy! 😉

In honor of reaching this goal, we are revealing a new banner created by our friend, CSI_Kat!  Check it out!  What do you think?

Don’t forget, if you aren’t following us on Twitter, yet– jump on board!  We’ve got special plans for our big 2K Follower Reward!  You could be a lucky winner! Yay!

Follow us on Twitter:  @RPattzProject

Special Thanks: CSI_Kat

We want to know: What do you want?!

So, we’re excited by the fact that we’re almost to our 2K follower mark on Twitter and that being said, we’re going to host a special giveaway as our way to say “thank you”!

But, let’s be honest, we’ve kind’ve at a loss of making a decision right now.  We can’t decide on what we should make the prizes, so we thought we’d leave it up to you!  Help us decide what the prizes should be:

 

[

 

Think of something that’s not listed here?  We’re open to other ideas.  Like the How to Be soundtrack or New Moon soundtrack or the New Mooon calendar, for example.  Let us know if you’re interested in those or anything else.

Please feel free to rate this blog entry and leave your comments below!

Looking forward to the giveaway!

 

Follow us on Twitter!  @RPattzProject

 

Coming Soon: Exclusive @RPattzProject wallpaper

Hello there, lil lurkers of The @RPattzProject Blog LOL:

So, we finally surpassed our 1600 mark!  Although we didn’t meet the deadline we were looking forward, it’s all good!  We have decided to go ahead and share the reward with you anyways!  Shocked?!  Wondering “why?”  Cause you’re awesome and a lot of you have been with us from the very beginning and we thank you for that! Awwww!

And here’s a friendly reminder to inform you that once @RPattzProject hits 2K followers, we’ve got a bunch of special surprises for you!  We’re going to do a random giveaway, so pay attention to the deets when we tweet and blog them!  YOU could be a winner! 🙂

  1. The Exclusive @RPattzProject 2K Follower wallpaper
  2. Special giveaways (What will it be?!?!  YOU decide!)

What would you like to win?  A Rob-related magazine?  A Twilight Saga: New Moon t-shirt?  Or one of those Edward Cullen t-shirts, maybe? How about a keychain?  Give us some ideas!  Let’s make this awesome!

So, without any further delay, here’s the exclusve sneak peak at the unfinished project for the 2K follower reward!

Exclusive - Sneak Peak - 2K Follower @RPattzProject Reward

We always taking special requests!  So, if there’s something Twilight Saga/Rob-related that you’d love to see in wallpaper format, just let us know!  You can leave a comment here!

Don’t forget to rate the blog entries & leave some comment lovin’!  We appreciate them all!